Cerrar

es | val   

Manuals per a emprenedors

Manuales para emprendedores

Què és el que ofereixen estos manuals? Doncs ofereixen llum. Llum sobre com adequar la teua proposta, les teues tècniques i les teues estratègies perquè siguen suggerents i atraguen els clients que volem seduir.

Emprendre és una carrera de fons. En esta carrera de llarga durada ens trobem amb obstacles molt variats. Alguns d’ells són coneguts i la resta els anirem descobrint segons desenvolupem el nostre projecte.

Tècniques de negociació per a emprenedors

Entre totes les dificultats que poden sorgir, la negociació hi estarà sempre present, perquè en el camí haurem de relacionar-nos amb multitud de persones amb diferents interessos, i amb algunes d'elles haurem, ineludiblement, d'arribar a acords.

Preparar bé la negociació és la via més segura per tal d’aconseguir l'objectiu que et proposes. El treball que fem o deixem de fer abans d’arribar a l’espai de negociació quedarà reflectit en el marge de maniobra de què disposarem quan arribem a ella.

Tècniques de vendes per a emprenedors

Este manual tractarà d’explicar-te com pots enfocar la manera que els teus clients potencials es fixen en tu i comencen a comprar-te. Que s’hi queden ja dependrà de tu, si el teu producte o servici de veritat compleix amb el que promet. En això no puc ajudar-te, amic.

Recorda que segurament els teus potencials clients ja tenen un proveïdor d’allò que tu els vols vendre. I te tocarà furtar-se’ls a la teua nova competència. Per això hauràs de persuadir-los d’alguna forma. Jo tractaré d’ensenyar-te a furtar. I saps una cosa? Les estratègies persuasives per a seduir hui dia no tenen quasi res a veure amb les que funcionaven fins a fa ben poc.

Estratègies Low Cost per a emprenedors

Preus baixos que es convertisquen en la senya d’identitat de la marca a llarg termini a partir d’una estructura de negoci rendible. Esta seria de forma molt resumida la idea del que significa realment comptar amb un model de negoci low cost.

Les empreses amb una vertadera estructura de preus baixos, que és el que analitzarem en esta guia, han sigut capaces de crear una oferta sostinguda en el temps i que, repetim, es converteix en la seua vertadera senya d'identitat de la marca. És el que la identifica de cara al consumidor i la raó que els atrau. I, el més important: amb marges de rendibilitat elevats. No és una equació fàcil, cal dir-ho. Per tal de fer-ho han hagut de reinventar els seus models de negoci amb una estructura completa en la qual estan involucrats els proveïdors, el canal de vendes, l'organització de l'empresa, la forma de pagament, etc.

Cultura econòmica per a emprenedors 

Els factors de producció sempre havien sigut tres: treball, terra i capital. No obstant això, des de fa uns anys s'ha incorporat la Iniciativa Empresarial com a factor de producció clau en el desenvolupament econòmic de les nacions. Els països amb cultura d’emprenedors són els que més han progressat. La iniciativa empresarial és la capacitat per aconseguir i gestionar els factors de producció necessaris (capital, terra i treball) amb l’objectiu de produir bens i servicis.

Com sol·licita finançament un jove emprenedor a la banca

L’estratègia, el creixement i la rendibilitat d’una empresa tenen la seua base en l’establiment d’unes bones relacions amb les entitats financeres. Podríem dir que l’estatus que un banc hauria de rebre en el si de l'empresa és el d'un gran proveïdor, ja que aporta els fons necessaris per al desenvolupament de l'empresa a canvi d'una rendibilitat i amb un risc controlat. El que pretén este xicotet i breu manual és establir les idees bàsiques sobre les quals elaborar una proposta, establir una negociació i dur-la a bon termini, ja que en esta situació és fonamental abordar el procés de negociació amb unes premisses i uns principis. Per això, l’emprenedor haurà de ser conscient de la importància de la fase negociadora, en la qual haurà de fer conéixer el seu projecte, mitjançant l’aportació de la documentació i informació necessària, perquè l’entitat financera puga fer una bona avaluació de riscos.

Internacionalitzar-se des de l’origen

Este manual tractarà de mostrar les principals decisions que haurà de fer front qualsevol emprenedor que vulga apostar per una visió internacional des de l'origen de la seua activitat. Cal precisar que algunes àrees i alguns conceptes inclosos en este manuals ja s'han cobert en altres manuals d’esta col·lecció, de manera que es fa referència a ells d'una forma general. La intenció d’este manual és, doncs, mostrar la relació entre els esmentats conceptes i la problemàtica inicial de l'empresa i la seua internacionalització.

9.318 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO