Cerrar

es | en   

GPT for internal data management challenge

Download file (.pdf 233Kb)

DULCESA stores more and more data, which is not always readily available to the user. BI tools have helped us and continue to help us to generate value with the available data. However, we increasingly need to work with more diverse information and use it in a changing way every day. It takes several searches to find the information that is really needed. This generates interruptions in the main tasks of IT employees, as their colleagues do not know how to access the information in the database, let alone process it.

HOW COULD WE...?

How could we develop an advanced platform that provides users with immediate access to the required information at any time. This platform should be equipped with an intuitive interface that allows users to interact through natural language, either written or spoken, as is currently being done. The objective is that they can formulate their queries in a natural and direct way at the prompt of an artificial intelligence, similar to the interaction they are having right now with their peers. It should also be able to be used in English, Spanish and French.

Visitas: 1.967  Descargas: 181

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO